Emma's fantastische reisverhalen ;)

Laatste dag op school

Hi!

De tijd is zoooo snel gegaan! Het was vandaag alweer mijn laatste dag bij Embassy!

Ik kreeg vandaag mijn Embassy certificate

Laughing
:

Vandaag gingen we gezellig met een groepje pizza eten. Dat was super gezellig!

Ik ga mijn vrienden sowieso erg missen! We hebben altijd veel plezier samen gehad!

Morgen is het eerste deel van het examen al! Het spreekgedeelte!

Woensdag zijn de andere delen, namelijk: reading and use of English, writing en listening. Spannend, maar we gaan ervoor! Ik heb er in elk geval een goed gevoel over

Laughing

Tot snel!

Reacties

Reacties

Sandra

Succes en veel plezier nog deze laatste week????

Ria

Gefeliciteerd, die is in the pocket!
Alweer de laatste week, geniet ervan!

sandra, rené en Jan

vandaag de rest van de examens.
heel veel succes!!!!!!!!
zet m op!
wij hebben er alle vertrouwen in.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active