Emma's fantastische reisverhalen ;)

First week in Cambridge

Hallo daar

Laughing

Vanaf het begin heb ik het hier al erg naar me zin en leer ik elke dag niewe mensen kennen. Het is echt super om al die verschillende nationaliteiten te zien!

Op maandag kreeg ik veel informatie en op dinsdag begonnen mijn eerste echte lessen. De lessen beginnen om 9 uur. Ik heb drie leraren, twee Engelsen en een Amerikaan.

De studenten hier zijn allemaal super en we doen veel leuke dingen samen. Zoals gisteren, we gingen samen 'punten'. Het was erg mooi, ik heb veel mooie dingen kunnen zien

Laughing

Dat is het beroemde King's College! Het was super mooi om te zien.

Bekijk de rest van de foto's hier!

Maar ik heb het dus wel naar mijn zin hier. De lessen vind ik ook erg leuk en leerzaam. We doen elke dag iets leuks en geen dag is hetzelfde

Wink

Groetjes!

Reacties

Reacties

Suzanne

Heey Die Emma,.. hoe heerlijk is dat!
Gewoon studeren in Cambridge te leuk!
Veel nieuwe dingen beleven en mensen ontmoeten en dingen leren!
Te gek!
Ik zal je volgen via je blog! Succes en Geniet!! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active