Emma's fantastische reisverhalen ;)

Mijn tijd in Cambridge

En toen was ik alweer terug in Edam...

De tijd is zooo snel gegaan! Ik heb een super tijd gehad- veel mensen ontmoet, plaatsen bezocht en natuurlijk veel dingen geleerd :)

Het was echt een tijd om nooit te vergeten! Vorige week heb ik het examen gedaan en ik ben erg benieuwd naar het resultaat..

Ik ga mijn studiegenoten natuurlijk wel missen! We hebben veel leuke dingen samen gedaan. Vorige week nog gezellig naar de film en uiteten geweest. We houden sowieso contact met elkaar :)

Mijn favoriete trip die ik heb gemaakt in Engeland is naar de Harry Potter studios! Het was echt heel gaaf om te zien hoe alles gemaakt werd en de souvenirwinkel was ook fantastisch ;)

En natuurlijk Stonehenge, dat was ook heel bijzonder om te zien. Het weer was die dag ook heel mysterieus!

Ik heb een fotoalbum gemaakt met de leukste foto's van mijn reis. Zodat ik deze ervaring nooit hoef te vergeten

Laughing

Ik ben erg blij dat ik deze reis gemaakt heb, ik heb veel geleerd in Cambridge!

Groetjes!

Reacties

Reacties

Suzanne

Zo tof gewoon een ervaring om nooit meer te vergeten!
Dat lijkt me echt te gek!
Goed gedaan dame! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active