Emma's fantastische reisverhalen ;)

Bezoek uit Nederland!

Hoi!

Eindelijk kwamen ze naar Cambridge! We hebben een heel leuk weekend gehad samen :)

Ik heb jullie wel gemist hoor!

We gingen naar The Eagle. Een pub vol met historie! DNA is daar namelijk uitgevonden

Laughing

We hebben samen lekker gegeten en veel van Cambridge gezien. Ik probeerde een soort gids te zijn, en denk dat dat wel aardig is gelukt ;)

Natuurlijk lekker aan de Engelse tea and scones gezeten! En samen lekker genoten van de markt. Het leek eventjes alsof we gewoon met z'n viertjes op vakantie waren :)

Dit weekend was heel gezellig, van mij mocht het wel wat langer duren!

Kijk hier voor meer foto's!

Ik ben zowat op de helft van mijn tijd in Cambridge nu, de tijd gaat razend snel!

Deze week heb ik een proef examen, dus kan ik kijken hoe ik er nu ongeveer voorsta. Ben benieuwd!

Nog eventjes en ik ben gewoon weer in Edam haha

Groetjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active