Emma's fantastische reisverhalen ;)

Week 2

Hoi hoi!

Ik heb veel leuke dingen gedaan deze week. Het begon natuurlijk lekker met een lang paasweekend, dus konden we allemaal leuke dingen gaan doen ;)

Zoals:

in het park genieten van de zon

bowlen met de groep

en gisteren gingen we nog gezellig met de groep uit en gingen we eerder deze week nog met z'n allen naar de bios (Fast and the Furious 7

Wink
)

We doen dus eigenlijk bijna elke dag wel wat haha.

Laughing

De lessen op school gaan ook heel goed. Ik moet elke week 2 essays schrijven, en dat is best wel wat werk. Maar het is erg belangrijk om dat vaak te oefenen, want het is een groot gedeelte van het examen! Maar het gaat me tot nu toe goed af :)

Maar ik verveel me hier dus niet! En hopelijk gaat de zon voorlopig nog niet weg ;)

Hopelijk gaat het daar ook goed!

Grts!

Reacties

Reacties

Sandra

Heey Emma,
ziet er erg gezellig uit.
blij dat het op school ook goed gaat, maar dat wisten wij natuurlijk al.
en... zo te zien smaakt de Heineken lekker in Engeland
Cambridge is een goede keuze geweest!!

Ria Uitentuis

Jaaaaa, weer een teken van leven van Emma!
Ik reis graag met je mee, maar de laatste dagen vernam ik helaas weinig. Ik ben dus heel blij met je laatste bericht en hoop dat het nu b.v. dagelijks een berichtje wordt!
Fijn te vernemen dat je het zo leuk hebt, houden zo!
X Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active