Emma's fantastische reisverhalen ;)

Salisbury Cathedral & Stonehenge

Hoi!

Vandaag ben ik dus naar Salisbury en Stonehenge geweest! Ik vond het heel bijzonder om te zien!

Het Kathedraal in Salisbury, is dus in een gothic (gotieke, gotische?

Tongue Out
)stijl, super cool
Cool

En natuurlijk Stonehenge:

Het was echt heel bijzonder om te zien! Het blijft een hele mysterieuze plek! Ik ben blij dat ik deze trip gemaakt heb.

Kijk hier voor meer foto's!

Laughing

De tijd vliegt, het examen komt er al bijna aan! We oefenen veel in de klas en zullen deze week ook weer een proefexamen doen. Ik ben hier nu nog drie weken en over twee weken is het examen al... Wordt spannend, maar ik heb er een goed gevoel over! Kom maar op

Cool

Greetz

Reacties

Reacties

Nel

Inderdaad kom maar op!
Je jan het ????

Sandra René Jan

a.s. zaterdag je eerste examen en dan volgende week nog de rest.
HEEL VEEL SUCCES!!!
Het gaat lukken!
Wij hebben er vertrouwen in.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active