Emma's fantastische reisverhalen ;)

The School

Hoi!

Hier zoals beloofd wat foto's van de school

Smile

De school is voor mij goed te bereiken, ik fiets elke ochtend door een prachtig parkje naar school.

Dit is het gebouw. Het ziet er op het eerste gezicht uit als een normaal huis, maar het heeft ongeveer 13 klaslokalen, een kantine, een library en een computerruimte.

De kantine waar ze elke dag warm eten maken voor de lunch.

Maar we kunnen ook lekker buiten zitten als de zon schijnt!

Wink

The social programme; elke dag is er na school een activiteit georganiseerd, heel leuk!

Excursions! Ik ben van plan om een keertje naar Stonehenge en Londen te gaan

Cool

Ik vind dat de school erg leuk in elkaar zit. Ze proberen er elke dag iets leuks van te maken! Vandaag gingen we bijvoorbeeld met z'n allen voetballen in het park. Was erg leuk :)

Was elke school maar zo

Tongue Out

Greetz

Reacties

Reacties

Nel H

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin heb.
Geniet er nog maar even van.

Sandra

Ziet er erg gezellig uit.
Stonehenge lijkt me echt een belevenis.
Zo beroemd en zo mysterieus.
Greetz.

René

Leuk om de foto's van je school te zien Emma. Volgende week een internationaal voetbal toernooitje ?

suzanne

Oh wat heerlijk dat school zo leuk is! Dan is het goed vol te houden! ik zou de excursies zeker doen lijkt me super tof!
Veel plezier maar dat zit wel goed denk ik!
xxx

Oma Uitentuis

Dit is de tijd van je leven !! Je leert heel veel en ook nog eens hartstikke leuk. Heb je al verlangst naar je gasten uit Nederland ? Maak maar en leuk programma. Groeten uit Nederland.

Nel Hamelink

Ha Emma, wat ziet het er allemaal goed uit!!! Leuke foto's en wat kunnen we alles mooi volgen! Stonehenge een echte aanrader! Zeker doen! Volgende week natuurlijk bezoek!! Geniet van alles en we blijven je volgen!! Lieve groet, nel Hamelink

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active