Emma's fantastische reisverhalen ;)

Sunday Market

Hey!

Elke dag is er een gezellige markt in het centrum van Cambridge, maar de zondag markt is zeker mijn favoriet! ;)

Op de zondag markt verkopen ze andere dingen dan de rest van de week. Leuke sieraden, boeken, muziek, eten, souvenirs...etc.

Als het kon zou ik alles kopen haha

Laughing

En speciaal voor jou mam;The Beatles:)

En deze heb ik gekocht! Verder heb ik nog wat vis gekocht voor vanavond. :)

En nog een selfie om het af te sluiten

Wink

Ik ga elke zondag naar deze markt, de sfeer is hartstikke gezellig. Er zijn verschillende straatartiesten en de mensen op de markt zijn leuk om mee te praten! Een echte aanrader dus! Kijkhiervoor meer foto's!

Cheers!

Reacties

Reacties

René

Hallo Emma,

We hebben met véél plezier de foto's van Harry Potter bekeken. Sommige foto's kwamen me bekend voor.

Ria

Hey Emma,
Wat vervelend nou dat je zondag weer naar die markt moet he ;), je zal toch die lp van de beatles moeten scoren voor je moeder....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active